Vilket kaos!

Igår efter vi kom hem från dagis blev det inte riktigt som jag hade tänkt utan raka motsatsen faktiskt.
Vi skulle ha fikat och så tänkte jag göra rent vagnen medan dom åt eftersom en tjej skulle komma & titta på vagnen.
Det första som händer när vi kommit hem är att William kissar ner sin toalett, han hävdar att det var en olycka men nej det gjorde han med flit, så han fick vackert torka upp det själv.
Samtidigt klädde jag av Viola och tog upp det jag handlat till middagen.
Börjar göra rent vagnen & kollar med jämna mellanrum till grabben som tar alla möjligheter som finns till att högljutt klaga.
Hade satt på musik så Viola skulle vara på bra humör och gick sedan in i badrummet för att göra rent hjulen till vagnen.
Av någon anledning känner inte William för att berätta att det ringt sex gånger så till slut ringer hon på dörren.
Då var han färdig med sin toa så jag bad honom duscha medan jag visade vagnen.
Men nej det ville han inte heller göra så han stod och gnällde i badrummet samtidigt som Viola gick omkring och ibland även ut till mig.
Dessutom pratade hon inte svenska så det tog lite tid när hennes mamma fick översätta allt för henne.
Skulle höra av sig idag när hon pratat med sin man så får vi se om dom köper den eller inte.
Middagen blev försenad och båda blev gnälliga då så jag kände mig helt sönderstressad igår!
Men bullen får vi äta idag istället för vi hann inte fika på kvällen för klockan blev så mycket.
Självklart berömde jag honom som städade sin toa så duktigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0