Vi drar långt härifrån..

Efter att vi har hämtat min jacka ska vi börja packa väskorna och har jag tur hinner jag även ta upp lådor ur källaren med för små kläder och fylla dom med det som är för smått nu och kanske till och med organisera lite för då kan Kim ta upp dom lådorna när han åker.
För idag åker vi upp till landet över påsken, Kim åker upp på torsdag efter jobbet och därför åker vi upp idag så att vi hinner vara där längre, sedan åker vi hem med Viola på söndag (får se om Wille vill med) då det är någon match på måndagen som Kim vill se och så kommer William hem på måndagen om han inte åker med oss.
Ska bli skönt att komma iväg några dagar eller ja nästan en vecka och få andas frisk skogsluft, slippa alla stress, kunna gå ut som man vill, njuta av villa livet och låta min morbror träffa barnen.
Skidor ska med så det blir även lite träning för min del då jag inte åkt långfärdsskidor på riktigt riktigt länge, tror det är något år sedan sist om jag inte minns fel.
Imorgon åker nog jag och mamma in till Sala med Viola för att kunna fönstershoppa lite och bara strosa omkring, gå in på Linneskåpet när vi ändå är där och självklart lär vi handla mat också även fast min morbror skulle handla lite idag.
Resesängen kommer förmodligen inte få plats i bilen nu så det blir att prova två nätter i vanlig säng för hennes del, tänkte att hon får sova bredvid mig i dubbelsängen annars finns nedre sängen på våningssängen som hon kan testa att sova i.
William sov ju aldrig i spjälsäng och har haft vanlig säng i stort sett sedan han var liten när han inte kunde sova bredvid mig längre så det borde gå bra, enda som jag tänker på är att hon rör sig en del men det kanske hon inte gör då det vet vi ju inte.
Testa lär man ju göra för att få veta, om någon timme åker vi fast jag tänkte nog laga middag innan så att dom inte behöver åka halv hungriga.
 
Eftersom jag inte har någon telefon kommer det inte bli någon uppdatering på resten av veckan om jag inte får låna Kims telefon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0