Välkommen till familjen

Barnen satt som änglar till en början & såg på film men efter en stund tröttnade dom.
Men dom höll sig ändå i sängen hela tiden så överlag skötte dom sig utmärkt!
Det är ingen synvilla att det har blivit ett litet mellanrum mellan prec och is men det är mitt fel då jag klantade mig när jag skrev.
När jag hade upptäckt det så ville jag inte ändra för det kändes ännu personligare så, dessutom är det typiskt mig och nu syns min klantighet på armen.
Dessutom tycker jag det var festligt att jag inte lyckades stava rätt på lapparna jag skulle tagit med utan det blev presic fyra gånger innan jag gav upp.
Därför frågade jag Calle en extra gång samtidigt som jag skrev och där måste mellanrummet ha uppkommit.
Jag är väldigt nöjd i alla fall och det är det viktigaste!

Jag har tänkt att både barnen och Kim ska ta åt sig av denna tatuering.
Passande nog firar vi två år som förlovade på måndag så det ska bli spännande att se vad Kim kommer säga om tatueringen när han kommer hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0