Så fruktansvärt trött!

Känner mig helt slut nu efter några jobbiga nätter då Violas femte tand spruckit igenom & nu är sjätte också på väg.
Sedan jobbar jag just dessa dagar så det har inte blivit någon vila på dagen heller.
Men det är bara att bita ihop, imorgon är sist dagen för veckan för min del.
Sedan ska jag köpa en kalender & skriva in när mamma kan ta Viola oh när Milla kan så att jag därefter kan göra ett schema.
Fast först ska vi ta helgen och fundera på en del saker som rör det här med jobb nu när Viola är hemma.
Nu ska jag sova och eftersom mamma sover över behöver jag bara ordna för mig & pysen imorgon.
Så det blir lugnare än att behöva ta med båda till dagis utan jag lämnar William på vägen till jobbet imorgon.
Natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0