Men lägg av nu..

Blir så irriterad på kroppen just nu för helt plötsligt har jag så in i h*lvete ont i magen/ryggen.
Känns ungefär som mensvärk fast enbart i ryggen, som den svidande känslan vid förlossningen och så har ja börjat blöda lite igen.
Jag som var så glad över att det slutade så fort men jag tog visst ut glädjen i förskott.
Har legat i fosterställning i soffan i snart en timme men inte känns det bättre för det så nu tänker jag trösta i cola & ballerina kex.
Kändes allvarligt nästan som om jag skulle spy av smärta för ett tag sedan men nu när Kim äntligen är färdig med snuset ska han få leta rätt på vetekudden och värma den.
Några avsnitt SoA (Sons Of Anarchy) kanske gör susen och ett hejdundrande träningspass imorgon!
Mina planer på mys ikväll gick minst sagt upp i rök för nå kramar känner jag inte för just nu..
Stackars Kim men vi får ge varandra komplimanger istället, sånt är viktigt & värmer ens hjärta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0