Jag är kär..

Innan syrran hade slutat jobba så gick vi till en barnvagnsbutik jag inte minns namnet på just nu för att klämma lite på Emmaljunga vagnar och jämföra med den Brio jag hade fastnat för innan och helt plötsligt blev jag kär igen, i en Emmaljunga Ozone.
Så nu har jag äntligen bestämt mig för vad det ska bli för vagn efter flera månaders letande efter den perfekta vagnen!
Jag har alltid hatat dom ergonomiska sitsarna men i och med det ställbara fotstödet så känns denna vagn nästintill perfekt och hon satt bra i den, sov bra i den då jag lyckades lyfta henne mellan vagnarna och hon sov vidare ändå, den hade otroligt skönt gung, lagom små hjul fram och möjlighet att byta till vinterhjul & knäledshandtag som kunde ställas så att William också kunde köra vagnen.
Nu ska jag få Kim att klämma på vagnen i helgen så att vi kan bestämma oss för att köpa begagnad eller beställa helt ny, oh jag är så lycklig haha.
 
Denna vagn ville jag ha fram tills idag.
 
Denna vagn kommer det bli. (kanske inte just den färgen men får Kim bestämma så blir det helsvart..)
 
 
Som dessutom har TPU-hjul, läs mer om dom här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0