Första bullen!

I lördags vaknade jag väldigt tidigt och för att hinna med något under dagen gick jag upp & åkte och handlade med William trots att Kim blev jätte grinig över att han inte fick sova längre än halv nio, lite smått otacksamt tyckte jag då tröttheten var självförvållad eftersom han satt uppe och spelade i fredags..
Men när han hade vaknat till och förstod att jag valde bästa tidpunkten bad han ursäkt, det var faktiskt för att han skulel få en mys morgon med bara Viola som jag åkte med William som gillar att handla.
När vi kom hem så åt vi lunch och sedan skulle Viola sova så då spelade grabbarna Super Mario kart medan jag plattade håret.
Det var tänkt att vi skulle fika medan Viola sov men Kim lade sig på mig i sängen och det blev en enda hög av mos i Williams säng så någon fika hann vi inte med men bus & mys blev det istället.
Fikat råkade bli när Viola hade vaknat och då kändes det så elakt att hon inte skulle få något så det blev bulle & saft för henne också så nu har hon fått smak för det men äsch hon är så duktig på att äta annars så jag är inte oroad.
Det såg väldigt gott ut när hon åt!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0