Ett litet förtydligande..

För att ni läsare ska förstå detta bättre så ska jag göra det tydligt för er så att ni inte tror jag är någon hitler.
Det här med att William har kissat på sig två gånger sedan helgen och att det inte är några olyckor även om han säger det.
Anledningen till att jag säger så är för att när han har råkat kissa på sig så har det varit lite och han har berättat det på ett helt annat sätt än nu.
Dessutom så när han blev blöjfri vid 2,5år så kan jag räkna tillfällena han kissade på sig på händerna.
Plus att då stört grät han för att han så gärna ville kissat på pottan/toaletten och nu grät han verkligen inte
Alltså känns det inte så troligt att han råkar kissa på sig två gånger på några dagar när han är 4år.
Och absolut inte så att byxorna är helt dygnsura!
Men det finns säkert någon anledning till detta så vi får se till att luska fram den och se ifall han slutar då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0