Älskar effektivitet!

Jag har sagt det förut och säger det igen, jag fullkomligt älskar dagar då jag får typ tio saker gjorda.
Idag har vi lämnat kim på jobbet imorse, hämtat upp mamma, lämnat på dagis & sedan åkte vi tjejer till Sickla och handlade.
Efteråt kollade vi på vagnen jag kärat ned mig i och jämförde med andra vagnar.
Men efter lite tråkig fakta igår så tänkte nog mamma gå förbi Brio butiken imorgon när hon ändå ska in till stan så får hon fatta sig en egen uppfattning.
Vi åkte även till Barnens hus för att jag hade hoppats på att dom sålde Emmaljunga då Lekia inte gör det men icke.
Verkar bara vara Babyproffsen som gör det tyvärr..
Efter handlingen lämnade jag av mamma i Gullmarsplan och åkte hem.
Viola sov då så jag passade på att dammsuga hela lägenheten & skura golven i hallen, Willes rum, köket och toaletterna.
Sedan har jag diskat och när jag var klar hade det blivit dags att hämta pysen så jag fick väcka Viola och gå till bilen.
Hämtade på dagis och när vi kom hem skulle jag bara förbereda middagen fort för att sedan åka igen men då skickade Kim sms och sa att han får skjuts hem idag.
Så nu har vi fikat och jag ska börja förbereda middagen men har inte riktigt bestämt mig för vad jag är sugen på idag.
Jo men juste vid två tiden kom en tjej och köpte vår gamla bilbarnstol så nu tar inte den heller någon plats.
Bara hoppas på vagnen för nu när den är rengjord & ny servad vill jag inte använda den mer men jag kan heller inte låta Viola gå till dagis..
Hoppas på att hon som tittade på vagnen igår hör av sig idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0