Tiden rann iväg..

Efter besöket på Babyland gav jag mig in mot stan för att åka till öppna förskolan men blev lite väl tidigt.
Så jag gick av vid Zinkensdamm och gick till Babyproffsen för att kolla in Emmaljungas vagnar och titta igen på Teutonia Be You.
Men jag blev inge klokare så jag gav upp och kollade in Violas nästa bilbarnstol istället.
Det kommer bli en Maxi Cosi Mobi när vi har sålt vår Britax Hi-Way men än så länge åker hon i babyskyddet då hon är då liten.

När jag hade tittat färdigt tog jag en promenad till södra station och öppna förskolan.
Hade det trevligt som vanligt och det var många nya där men hann tyvärr inte prata så mycket med dom för att tiden rann iväg.
Helt plötsligt efter sångsamlingen blev det bråttom att klä på oss och skynda till dagis.
Så just idag gick dagen super fort och jag fick hämta en mysig pojke så han belönades med film när vi kom hem.
Då fick jag städa ifred och förbereda inför middagen.
Imorgon kommer jag ladda upp några av recepten från Linas matkasse och två av mina egna recept.
Men nu är det dags att sova, god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0