Hipp hipp hurra på din dag!

Detta skrev jag tidigt imorse på facebook.
 
"För 1år sen låg vi nere på Huddinge förlossning & hade hunnit gosa med vår perfekta bebis i väntan på ett rum.
Du kom i raket fart så brorsan fick följa med in & tack och lov hade Bella kommit dit före oss med taxi så hon fick vara med när du kom till världen.
En underbar tös på 3400g & 48cm var född och vi var lyckligast i världen :')
Tiden har gått så fort..idag kan du prata, gå, krypa, gosa, skratta, äta själv, leka & klättra upp och ned från möbler!
Vi älskar dig så obeskrivligt mycket Viola ♥"
 
Tyvärr försov sig Kim idag då han var tvungen att stressa iväg så han missade vår sång & paket öppningen vi hade i sängen men han slutade tidigare idag så vi har hunnit sjunga när han kom hem innan våra familjer kom över på kvällsfika.
Robin & Bella kom tyvärr inte för det var för mycket jobb idag för gudfar Robin, stackarn!
Men vi lär nog ses denna vecka ändå.
Hon har fått massor av fina presenter från våra familjer och en helt underbar gosig nalle som låter, den vart riktigt poppis!
Jag har förträngt tanken på att vår bebis har blivit stor väldigt länge så idag kändes nästan som en helt vanlig dag tills jag gick och handlade för att göra tårta & kladdkaka, där någon gång blev det verkligt att hon fyller år idag.
TIll fikat fick hon en smarrig fruktsallad och nyponsoppa då vi försöker undvika socker och sötsaker så länge som möjligt, hon var super nöjd och hon älskar ju frukt.
Blir helt sentimental och känner mig lite som en gammal kärring men må så vara, det var likadant när William fyllde år då kände jag mig också helt knäpp & var nära på tårar hela tiden, hehe..
Kärleken till ens barn är helt enkelt väldigt stark.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0