Bus på lekland idag!

Idag åkte vi till Andys lekland i Sickla efter lunchen och efter att Kim hade "snabb" duschat..ehrm.
Han vet nog inte vad en snabb dusch är enligt mig haha!
När alla var färdiga gick vi ned till bilen och åkte iväg, var där i lite mer än en timme och busade.
Eftersom Kim är väldigt förkyld så gick jag omkring med båda barnen, ville se hur Viola tyckte det bar med mycket människor.
Hon blev super mammig, grät när jag satte henne ned & verkade inte alls road så han klistrade fast sig i min famn.
Vi var först i ett bollhav och sen gick vi emellan rutschkanorna, boll pistoler och lite allt möjligt.
William hade jätte kul och blev helt uppe i varv såklart, tyckte det var jätte mysigt att vi gjorde något kul idag.
Men ändå har han tjatat hela dagen om bowling och när ska vi göra det nästa gång..
Passade på att äta ett litet mellanmål på Wayne's Coffe som ligger däruppe, varför har dom valt ett så dyrt café?!
Efteråt skulle vi stor handla tills jag fick sms från Linas matkasse som vi får levererad imorgon.
Vi hade helt glömt att tacka nej men denna gång var det god mat och passande med planerade middag när det är födelsedag på tisdag.
Så det blev bara nödvändigheter handlat idag, imorgon ska vi handla inför att baka till tisdagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0