Som ett litet barn

Igår skulle jag läsa bok för William men jag kände inte alls för det när det var dags så jag satte på band istället.
Det var Nils Karlsson pyssling som satt i och olyckligt nog den del där Tjofsan (stavning?) är elak men han somnade ändå.
Vilket jag också gjorde och sov sen som ett litet barn i hans säng i en timme tror jag sedan vaknade jag med ett ryck för att det var så varmt.
Drack lite vatten, borstade tänderna och gick & lade mig i vår säng direkt, glömde faktiskt säga godnatt till Kim.
Sov ganska dåligt inatt faktiskt då det var varmt, jag låg och vred mig om mycket & Viola verkade sova oroligt ett tag men utvilade är vi som nyligen har vaknat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0