Roliga saker William sagt

Pojken min säger ju en hel del roliga, knasiga saker varje dag och jag tänkte dela med mig av en del som jag skrivit ner och som jag minns i huvudet.
 
Igår vid matbordet.
W- Ja mamma vatten det är ju mycket billigare än mjölk och sånt, asso kostar typ ingenting
Nee det kostar knappt någonting
W- Jag vet inte vart vattnet kommer ifrån men säkert USA!
Hmm jag vet inte hur jag ska förklara det där, jag är osäker på vart vattnet kommer ifrån
W- Det brukar ju vara så, att allt kommer från USA

De går en stund
W- Mormors vatten kommer i alla fall från USA vet jag
 
 
Jag och William ser på Superhjältarna och så är scenen när dom gifter sig.
W- vad gör dom?
Dom gifter sig
W- när ska ni göra det :) ?
...tystnad.
 
 
Viola sitter på Williams rumpa och skrattar sen ställer hon sig upp och kliver på honom.
W- Aj Viola det gör ont i snoppen på mig, jag är inte som dig!
 
 
Jag frågar Wille vad han vill göra när Viola sover.
W- jaa inte vila utan bara ta det lugnt och inte stressa :)
 
 
Jag och William lekte kurragömma och efter ett tag funderar han på att ge upp och säger.
W- Nää Violis mamma har gömt sig för bra, vi får nog ringa polisen.
 
 
W- Jag älskar min mormor så mycket att jag håller på att spricker när jag ser henne! :)
men åh vad gullig du är!
W- ja visst är jag? :D !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0