I'm back in town!

Nu är vi hemma igen fast vi kom hem igårkväll och jag tänker nog aldrig mer åka hem med barnen kvällstid o tro om att dom kommer somna i bilen och sova vidare i sina sängar som stockar för det blir väldigt sällan så..
William är bäst på den punkten för han sover som en sten och vaknar inte för något, knappt så han skulle rycka till om det sprängdes en bomb utanför oss.
Hur som helst så sov dom vidare när vi kom hem men sedan när vi skulle sova då fick Viola för sig att vakna till och hon var säkert vaken i en timme om inte två timmar men hon var rätt tyst så vi halv sov undertiden.
Kände på mig att det var en dålig idé även fast det var mitt förslag som Kim sedan tyckte att vi skulle köra på istället för att åka hem efter lunchen, tidsomställningen strulade nog till det lite för dom båda men Wille klarade det bäst.
Somnade själv i bilen 2-3 gånger på vägen men var faktiskt vaken när vi kom hem och det är skönast så för då fryser man minst när man kliver ur bilen.
Har fortfarande ingen telefon och kommer inte riktigt ihåg mitt lösenord till bloggen så kan just nu bara uppdatera via datorn då jag sparat lösenordet här.
Ska kolla Telenors hemsida och se hur mitt ärende går så får vi se när jag får en telefon igen, hade tänkt sälja den jag får så om någon är intresserad av en vit Iphone 4S 16gb är det bara att kommentera.
Vill nog köpa en lite tåligare telefon men har som sagt inte bestämt mig för vilken än.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0