Funderar på att byta..

Ja jag har funderat ett tag på att lämna blogg.se och fortsätta någon annanstans och se om jag gillar det bättre, har fått höra gott om vimedbarn.se och dom har ju mycket mer än att bara kunna blogga där.
Det känns dock väldigt konstigt att lämna blogg.se efter lite mer än 4 år här men och andra sidan kanske en ny start på en ny blogg skulle behövas med tanke på att jag lever ett helt annat liv idag än jag gjorde när jag startade bloggen.
Tycker ändå att ni läsare har varit trogna från start till nu och i vissa stunder har det varit många ny läsare då det synts på statistiken men det är ju bara roligt, jag hoppas att ni fortsätter att följa mig om jag bestämmer mig för att göra en ny blogg?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0