Då hoppar man på ekorrhjulet igen

Var och hämtade nya telefonen idag innan vi åkte till öppna förskolan och eftersom ingen av dom som kommenterade om telefonen kunde ge ett säkert svar ikväll så stannar jag väl kvar med äpple.
Har ändå lagt upp frågan bland vänner två gånger sedan i söndags och då borde man veta säkert idag om man är intresserad eller inte och jag har ju ändå mitt nummer liggandes i mitt CV och vill inte missa eventuella jobb möjligheter för att jag inte har någon telefon så ingen kan få tag i mig.
Får ta och införskaffa mig ett ordentligt skydd för glaset och ett bra skal för hela telefonen, vore fint med ett sånt där plånboks liknande skydd.
Jobbigt bara att det finns så många olika varianter man jag kanske ska önska mig det i present istället så slipper jag välja för tills dess har vi ju tre skydd liggandes här hemma.
Ska faktiskt försöka att inte ladda ner massa jobbiga appar denna gång och ska se hur länge jag kommer kunna hålla mig från att ladda ner Facebook i mobilen, utmanar verkligen mig själv här!
Nej nu ska jag hoppa ner i sängen bredvid min otroligt fina fästman som värmt upp sängen..nej jag hoppas innerligt att min sida fortfarande är kall.
Natti natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0