Babysim nästa!

Nu ska vi äta lunch för att samtidigt packa väska och vagnen så vi kommer i väg i tid, ska möta Michaela i Gullmarsplan och även mamma som ska ha William undertiden.
Var lite nervös ett tag då jag inte hade fått svar från Kim ifall mamma kunde eller inte och funderade på ifall han kunde vara med eller hur man gör då men det slapp jag tänka mer på.
Är lite små nervös nu faktiskt men det ska nog gå bra, är mer oroad över badkläder till mig än till Viola haha.
Kom att tänka på det nu, hjälp är det som passar mig nu hos svärfamiljen?!
Blir små sur nu eftersom Kim hade fått smset förra veckan om denna info men glömt berätta det för mig då han inte tänkte på att jag inte fick något sms.
Men det löser sig såklart som vanligt och hälften är ju redan löst i och med att William har mormor att vara med.
Uppdaterar senare om hur det gick!

Postat av: Micaela

Vart och vilka simmar ni för ? ;)

2013-04-02 @ 10:49:19
URL: http://micaelanorberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0