Oj då vattnet gick!

Ja idag gick en på kollegas flickväns vatten tidigt på morgonen så det blev lite kaos när det helt plötsligt saknades en chaufför till den bilen.
Det som stod på var ju tvunget att lossas och sedan skulle den lastas men Freddan lyckades lossa och lasta den så vitt jag förstod, jag vet att han lastade den men inte om han lossade den.
Jag kunde tyvärr inte hjälpa till för jag var först i Uppsala sedan Enköping, Årsta, Fruängen och sist Huddinge/Segeltorp så det vart en del timmar för mig.
Men när jag var färdig så tog jag Robbans lastbil och kopplade Freddans släp & drog till Jordbro och hjälpte Freddan med de sista som skulle lastas.
Trots det så blev det ändå en tidig dag för mig, halv tre var jag färdig.
Så nu får vi se om bebisen kom idag eller inte, spännande spännande!
Det är hans första barn tror jag och i förra veckan träffade jag på hans tjej för hon satt med i lastbilen när han hjälpte mig på ett ställe, åh stor rund mysig bebismage hade hon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0