Charlies Änglar

Eftersom båda våra änglalika sötungar bestämde sig för att somna ungefär samtidigt utan trams idag så får jag lite lugn och ro här hemma. Det gick dock inget spännande på TVn så det fick bli Charlies Änglar som verkar vara ett marathon för nyss började andra filmen. en riktigt gammal goding! Minns så väl hur otroligt coola jag tyckte att dem var som yngre och nu när jag tittar ser jag så väl när det är stunt eller ihopklippt eftersom det är inte alls troligt att de kan göra allt som de gör på filmen. Som nyligen då de kastade sig i luften ned mot en helikopter för att klamra sig fast vid den och flyga vidare, nej sånt händer inte utan att bladen har ihjäl än innan man hamnat så perfekt på något bra ställe. Kim är inte hemma så jag njuuter så av TYSTNADEN, riktig mammalyx!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0