Upp och ned med allting

Ja idag har det blivit kaos med Violas rutiner från att vi åkte från öppna förskolan.
Sov från halv fyra till halv sex ungefär och åt middag mellan tio över sex och kvart i sju.
Fick välling runt åtta-nio tiden och somnade strax därefter och nu är vi på väg hem från Solna.
Så det ska bli intressant att se hur morgondagen kommer bli!
Men trevligt hade vi det och hon var snäll vela tiden.
Kim och jag gjorde en än jätte miss och upptäckte det hos Kajsa, EN blöja fanns det i skötväskan så jag fick köpa ett nytt paket på Lidl för att rädda kvällen.
Nästa gång kommer jag kolla väskan innan jag åker någonstans och vi kommer förmodligen aldrig göra om det misstaget.
Hoppas verkligen att hon sover vidare sen när jag flyttar henne till spjälsängen för jag orkar inte natta om henne.
Får hoppas att hon inte kommer sakna William alltför mycket nu när han är borta.
Sedan ska hon sova borta för första gången på lördag hos svärföräldrarna, väldigt spännande!
Vi ska bort till Norrtälje och fira Kims vänner som har fyllt år och ska åka så tidigt som möjligt efter att vi lämnat Viola.
Vi kommer att sova där dels för att vi förmodligen kommer dricka alkohol, för att vi åker i Robins bil & det är ingen som kommer/vill åka hem på natten och sen är det för långt att åka.
Jag tror att det kommer gå bra faktiskt och det känns tryggt att lämna henne till dom.
Dessutom kan vi ändå inte komma hem om det skulle vara jobbigt att natta henne för när hon väl somnat så är det lugnt.
Så det känns faktiskt bra att det "måste" gå bra om ni förstår hur jag menar.
Det gick ju strålande när vi var i Grekland så detta kommer också gå suveränt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0