Stressigt med stort S

Dom två senaste dagarna har bestått av kaos och stress men nu börjar det lugna ned sig.
Vi kom sent men ändå i tid imorse för de hade inte gått iväg än, sen hämtade vi upp Ebba och åkte till lägenheten i h började nåla.
Sedan åkte vi tjejer till gullmars och packade en påse med torrvaror innan jag skulle byta kläder för att åkaren till stan.
Nej då hade jag glömt nycklar när jag stod utanför porten precis som igår kväll..
Så vi åkte till Ebba och jag provade ett par leggings som tyvärr var för stora så då fick jag åka hem med nycklar och byta om ändå.
Möta upp Vera utanför oss och tog med Viggo som Ebba skulle passa medan Vera målade med Kim & då lånade jag hennes vagn till stan.
Det blev ont om tid och jag halv sprang till frissan sen för att inte komma så sent.
Efter jag varit där fick jag stressa till bilen och jag såg när vi kom dit att kim skickat sms om att Robin väntade på parkeringen.
Men det såg jag själv eftersom jag läste det precis efter att jag sett bilen.
Skyndade till dagis men tack och lov gjorde det inget att jag hämtade klockan fyra istället för tre.
Kim hade ringt till dagis och han kommer snart att få börja gå heltid igen om vi vill.
Skyndade sedan hem till Kim & målar och fixar gänget, lämnade tillbaka vagnen & visade William hur fint det blivit.
Det blev kaos med maten idag igen så vi köpte snabbmat idag igen men nästa vecka blir det ordning och reda!
Nu slappar vi framför varsin tv för att varva ned inför kvällen och morgondagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0