Sovmorgon och mys i sängen

Idag sov Viola till halv nio så idag fick man sova ut längre än vanligt fast fet är inte mer än rätt med tank på när hon somnade.
Så jag tog upp henne och la henne i min säng men nej usch för att ligga ned hon vill bara sitta upp och resa sig.
Det blev bra ändå för jag låg och hon satt och lade sitt huvud mot mig och satt och pratade, så mysigt.
Nu ska vi äta gröt frukost och mysa i vår ensamhet för Kim ligger i sängen och sover/drar sig.
Idag blir vi nog hemma fast jag först funderade på öppna förskolan, känner att vi skulle behöva fixa lite här hemma.
Städa, plocka leksaker, fixar Williams garderob och sedan skura golven bör vi hinna innan lunch.
Efter lunch när Violis ska sova så måste vi köpa nytt lås till vårt förråd, hämta sällskaps spel hos pappa, förbereda inför middagen ikväll och ett besök på bolaget kanske så att vi slipper tänka på det samt ringa till försäkringskassan.
Men nu väntas hos frukost och sedan lek, tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0