Ne tack och hej, nu går jag och gråter mig till sömn..

Så nu är Viola satt i dagis kö och jag är hur låg som helst, riktigt ledsen & arg över att det inte blev som jag hade tänkt från början.
Jag hade ju räknat med att jobba oavbrutet i 6-7 månader så att jag fick högre fp, vara hemma i 6 månader till och låta henne börja augusti 2013.
Men nu är hon ställd i kö till januari eftersom jag än så länge inte har fått något jobb men om jag får det snart så måste jag ju börja jobba och Kim måste tillbaka till jobbet i januari så usch.
Jag söker dock nattjobb för att kunna ändra platsen till mars/augusti och vara hemma med henne samtidigt för det här är inte så som det skulle bli.
Men är vi hemma tills mars och tar ut fp under tiden så är den sedan helt slut och vi kommer aldrig kunna förlänga sommarloven med henne..
Så det är det enda positiva med om hon börjar vid 1 år, jag har 209 dagar med William och efter 1år hemma med Viola har vi 120 dagar kvar..
Lite skillnad kan man lugnt säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0