Med charm kommer man långt

Det gick precis som jag hade anat inombords strålande på intervjun!
Hon tyckte det kändes jätte bra så nu är det bara att hoppas på det bästa.
En veckas väntan plus denna vecka och har jag inte hört något då så är jag inte aktuell.
Kan ju hoppas att dom säger något positivt på Smålands Logistik och inte bara nämner min otur.
Hoppas samtidigt att få svar från flera men nu vet ni att ni kan hålla tummarna för mig.


Postat av: Therese mamma till två tjejer

Åh vad härligt att läsa att intervjun gick bra :) jag ska hålla tummarna på att du får jobbet. Jag hoppas verkligen! Hoppas du mår bra?! Och barnen också?! :). Kram på dig<3

2012-10-30 @ 23:07:46
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0