Känslig pojke idag

William har tydligen varit väldigt känslig idag och blivit ledsen rätt lätt, vid motgångar oavsett om det är en stövel som inte vill på eller ett barn som inte vill det han vill.
Det märktes jätte tydligt när han kom hem från dagis, blir grinig och ledsen för minsta lilla.
Jag är dessutom super trött så har inte kunnat bemöta honom rätt alla lägen och de känns jobbigt.
Nu sover trollungarna och det ska jag också göra för att undvika Kim och bli irriterade på varandra då vi båda är jätte jätte trötta.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med Wille och hur jag ska få fram varför han är så känslig?
Har de hänt något på dagis?
Är det en fas?
Har han mycket i lilla huvudet som han inte kan sätta ord på eller vad kan det vara?
Behöver/vill han ha ännu mera uppmärksamhet och kärlek?

Tips mottages varmt!

Ska mysa till det med god frukost imorgon, göra matlåda och åka till öppna förskolan innan jag ska lämna honom till mamma.
På lördag ska lillan och jag förmodligen dit och mysa under kvällen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0