Imorgon är det dags igen

Imorgon ska vi till öppna och prata med Sanna och Daniel igen, det känns mycket bättre sen vi började gå dit faktiskt.
Jag vet att ni är två som har kommenterat i ett inlägg och frågat varför vi ställde in bröllopet och jag ska svara på frågan.
Håller bara på att tänker på hur jag ska formulera mig och bearbetar att vi inte gifte oss.
För det har känts värst för mig och jag tycker det är ganska jobbigt att ens prata om det.
Kör lite på "om jag inte pratar om det så har det inte hänt".
Jätte töntigt jag vet men nu när vi pratar om det på samtal så har jag fått en bättre syn på hur Kim kände & varför det blev som det blev..
Så ni ska få ett svar som småningom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0