Gravid bomb

Verkar som att många blir gravida just nu, har sett en del som plussat på Facebook och precis fått reda på att två vänner till mig är gravida.
Jätte grattis till er båda tjejer!
Man blir ju inte liite sugen på ett syskon när man kommer ha massa tjockis magar runt om sig.
Men men det blir när det blir för Kim vill ju väldigt gärna ha en till och jag med fast jag för stunden känner mig nöjd.
Det är så behagligt med två barn och dyrt är det att resa utomlands ändå.
Vi är dock väldigt kluvna på om vi ska vänta tills vi har köpt något eller köra på och lösa det vartefter.
Vi har ju lite tid på oss att bestämma oss för först ska jag jobba och få en bra mammapeng!
Jag vill även vara gift först och där är vi ju inte överens direkt så får diskutera om det också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0