Det blev tidigare flytt

Ebba ringde och väckte mig imorse och förklarade att hon behövde hjälp redan idag.
Hon som dom byter lägenhet med ringde igår kväll och sa att på lördag flyttar dom in så det blev en aning stressigt nu.
Som den snälla vän jag är ställer jag självklart upp och på köpet får jag köra en grymt skön bil!
Vi är två starka envisa kvinnor som nu har källaren kvar att tömma hos dom.
Sedan ska vi åka och köpa färg för hennes man fick för sig att dom ska måla om först i nya lägenheten.
Så det ska målas sen ikväll och det kommer kim att hjälpa dom med.
Idag är han en riktig hjälte min älskling!
Först så har han passat Viola och Abbe, nu hämtar han på dagis och det gick så himla bra.
Vi är verkligen ett super team idag och jag är så kär.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0