Det blev en lång natt trots allt..

Jag känner mig helt borta idag och ruskigt trött verkligen!
Det drog ut på tiden igår eller ja inatt när jag jobbade, allt gick skit bra ända tills jag kom till Bring.
Drog av för många pallar, fick backa till igen och dra på dom, öppnade sidan på lastbilen för att försäkra mig om att inget skulle av på den.
Då gick inte dörrarna igen och de lutade ut upptill så jag bad om hjälp av chaufförer jag träffade på men inget funkade.
Så då fick jag koppla isär och dra av pallarna som stod längs med dörrarna och försöka stänga igen men icke..
Vid det lagret hade lager killar på Bring sidan kommit och den ena klättrade till slut upp på pallarna och knuffade på gångjärnet.
Då fick vi äntligen igen dom!
Men då stämde det inte med fraktsedlarna så han hade sorterat allt undertiden jag höll på med dörrarna.
Det visade sig sedan att det kommit med ett ställe för mycket men eftersom han hade fraktsedlarna dit så sa han att dom kunde köra ut det själva så slapp jag backa till igen.
Så tjugo i tre ungefär var jag på väg för att ställa ekipaget,
Jätte roligt att leta parkeringsplats sen men jag hittade en till slut och halv fyra tror jag att jag var hemma.
Då kastade jag av mig allt och somnade direkt.
Så idag är jag väldigt trött men men ikväll är det dags igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0