Återförenad med en av mina guldklimpar

Nu är jag hemma hos Kims familj medan han och Gert är på fotboll, jag har precis gått en kort promenad för att få Viola att somna och få mig lite frisk luft.
Nu känner jag mig mycket bättre.
Innan vi gick så åt hon mellanmål så nu sover hon mätt och belåten.
Jag ska passa på att vila mig lite nu och titta på filmen som Bella satt på.
När jag gick in i vardagsrummet blev hon så himla glad och hela ansiktet log och hon sträckte armarna mot mig.
När jag tagit henne så pussade hon på mig och gav nig kramar, så himla mysigt!
Om jag har saknat henne undertiden vi har varit borta men Nette berättade att hon haft det så bra hela tiden.
Bara gnällt när hon skulle sova igår kväll och det var precis det jag trodde innan.
Hon har träffat Milla, Nettes syster & son, Kims mormor, hans morfar & Tina igår och det tycker jag är super kul för henne.
Tycker det är viktigt art hon får träffa sin släkt regelbundet så att hon inte glömmer bort dom.
Jag känner mig hel nu när det inte är så långt kvar innan jag har hela min familj samlad igen.
William kommer hem om någon timme men vi får se om dom lämnar honom här eller hemma hos oss.
Det beror på när Kim är tillbaka och vi ska äta här först.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0