Ändrade planer och snabba ryck

Vi gick över till Ebba efter att vi hade ätit lunch och var där under eftermiddagen.
Hjälpte till med att ta bort maskertejp och så fikade vi, både Ebbas mamma och svärmor var där idag.
Det var ganska livat ett tag, främst från Williams håll och han kan ju vara allt annat än trevlig mot mig..
Det börjar i alla fall bli väldigt fint nu och nu har dom sovrummet, köket & Abbes rum så gott som färdiga.
Vi väntade in Kim och hade räknat med att han skulle komma någon gång men när jag ringer honom är han redan hemma.
Då hade jag ändå bett honom att höra av sig när han lämnade sin pappa för att kunna bestämma mig ifall vi skulle gå hem eller vänta.
Hade ju dessutom räknat med ett samtal när han närmade sig men inget så jag blev jätte arg och trampade bittert hela vägen hem.
Blev mest arg för att Viola somnade och jag fick försöka väcka henne hela vägen hem i hopp om att hon kommer sova bra ikväll.
Hon vaknade till slut och nu försöker jag få henne att leka sig trött innan kvällsmålet.
William var så trött att han slumrade till i soffan men nu är han vaken, har ätit och ser på film.
Kim drog iväg på hockey matchen i sista minuten då en kompis till honom hörde av sig vid fem tiden.
Så det blev inte som tänkt ikväll och vi åt tacos istället för tacogratäng.
Solsidan ser vi på TV4 play när han kommit hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0