Ändrade planer

Vi behövde aldrig åka till Ebba igen och hjälpa henne med resten, jag slog en pling när vi hade gått från dagis och då hade hon kommit en bit sedan jag gick där ifrån.
Så då fick vi till närmsta busshållplats och tog bussen hem men när vi om hem kom jag på att jag också ville göra soppa så då fick jag gå till centrum och köpa en purjolök.
Men självklart saknades det något ändå så jag fick vänta tills Kim kom hem och när jag hade upptäckt det var han utanför men jag skickade iväg honom till centrum så att han fick köpa krossade tomater och mer potatis.
Hos oss blev det inte fisksoppa utan linssoppa och det gillade Viola också, jag älskar att båda barnen äter allt vi lagar!
Det blev väldigt sen middag och grabbarna tittade på hockeyn och efter middagen duschade jag av barnen & lade sedan dom båda i sängen.
Viola som fick vara nakenfis innan hon skulle duscha hann både kissa ned matten i vardagsrummet och sedan bajsa på golvet när vi hade tagit bort mattan, skitunge haha!
Men nu har hon tvingat sin mamma att boka tvättstugan och skura golven imorgon bitti.
Nu är det dags för mig också att krypa ned under täcker som resten av familjen redan gjort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0