Vilken otrolig lycka!!

När vi kom hem och hade backat upp bilen så sov båda barnen(!) och Viola sov vidare när jag la henne i sängen.
De kändes bara för bra för att vara sant men efter en timme så sover hon än och jag hoppas verkligen att hon somnat för natten annars går jag nog under.
William vaknade såklart men det gjorde inget för han ville inte ha sällskap utan ville lyssna på band, han låg och sjöng ett tag men sedan somnade han.
Jag kan nästan inte förstå att båda barnen har somnat tidigt och att jag inte springer omkring och stoppar in nappen, klappar på ryggen, puffar på rumpan, drar i speldosan och säger "ssschy såja nu e det natt" nu utan faktiskt sätter på rumpan i soffan och SLAPPAR!
Är dock trött idag så jag får dessutom lyxa till det med att få lägga mig tidigt eftersom dom sover och jag kan varva ned redan nu.
Tack älskade barn, fortsätt gärna såhär Viola!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0