Uppe med tuppen idag....

Idag är vi uppe med tuppen och det svider i ögonen av att vara vaken nu och tröttheten är hemsk.
Vi har glömt hur det är i vanliga fall nu när vi är vana att gå upp efter åtta fast för Kims del dröjer det inte länge förens han måste börja gå upp efter sju.
Han går tillbaka till jobbet på heltid i december.
Får jag ett jobb snart så blir det en våldsam vändning för min del om det är snarlika tider som sist.
Det kommer bli helt kaotiskt i min kropp om arbetstiderna är vid 05/06 nu och det mot förmodan skulle börja i december och framför allt om Viola inte somnar tidigt på kvällarna.
Nehe nu är det dags att klä på oss och barnen och göra Viola frukost som jag nyss väckte.
God morgon alla morgonpigga och morgontrötta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0