Tack älskade mamma & pappa!

I förmiddags skjutsade jag och William hem mamma då jag hade lovat det eftersom hon bad om det igår när vi kom fram till att det säkert skulle bli väldigt sent så hon fick nog sova där.
Hon hade bråttom hem för att hon och pappa skulle sätta upp hennes nya fläkt i dagsljuset.
Hur som helst så väl där fick jag en förtidig julklapp av dom båda och det var verkligen något jag velat ha länge. Nämligen en symaskin!
Nu kommer jag kunna sy våra höstgardiner i år i alla fall fast först ska jag läsa igenom bruksanvisningen och köpa hem det viktigaste som trådar till spolarna.
Kommer även kunna sy något kul till barnen i julklapp och nya kuddfodral åh jag har så mycket att se fram emot nu.
Jag funderar just nu på om vi inte ska sätta upp barbordet i vardagsrummet och göra det till en syhörna åt mig för då står symaskinen högt och är oåtkomlig för barnen.
Får se hur vi gör man jag är så himla tacksam och glad för den fina julklappen, tack igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0