Stackars förkylda lilla Viola

Från ingenstans kom en förkylning och invaderade vårt hem och attackerade Viola.
Först var hon lite små förkyld men till kvällen och natten var hon väldigt snorig, lite täppt och hade svårt att andas.
Så jag la en kudde under hennes lilla kudde i sängen och till en början vart de bättre men nog vart de gnälligt under natten.
Eftersom att jag alltid har tagit i stort sett alla nätter sedan hon föddes så kände jag faktiskt att nej nu får Kim faktiskt ta en natt.
Så jag kröp ned bredvid William och det var så mysigt att sova där även om han rör sig nå fruktansvärt!
Helt plötsligt sov han på täcket på mina ben och sen fick jag en fot i huvudet men men.
Skönt var det att få sova även om jag hörde när hon vaknade.
Eftersom jag skulle upp på morgonen ville jag ha fått sova under natten annars hade jag tagit natten som vanligt.
Idag rinner snoret men under frukosten hade hon det lite jobbigt, körde på en bra frukost för energin.
En halv orostad smörgås och en tallrik havregrynsgröt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0