Skit kropp..!

Är så arg på min kropp idag och då fruktansvärt besviken på mig själv.
Skulle ha bakat men har inte gjort någonting, bara bytt gardiner och diskat och gjort fint på bänken.
Fast Kim åkte till Kungens Kurva för att köpa present med Viola fick jag inte något bakat då.
Är helt slut idag, dödstrött verkligen och ont i kroppen.
Fast jag ätit gröt till frukost, två portioner lunch och tagit det lugnt så känner jag mig ändå inte på topp..
Blir dessutom så stressad över att han fyller år imorgon och känner mig dom världens sämsta mamma som inte bakat!
Ska sova nu och hoppas få duracell energi så jag kan sno ihop två degar efter middagen och kan baka imorgon under morgonen.
Fast lussebullarna lär göras ikväll om jag gör deg till det.
William har dock varit duktig och dammsugit och skurat golvet i köket och hans rum.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0