Sista matchen på Råsunda

Ja som alla sportintresserade och främst fotbollsintresserade människor vet så spelades sista matchen på Råsunda ikväll och självklart var Kim och svärfar närvarande.
Jag hoppas verkligen att någon av dom fotade lite eller kanske filmade lite för det vore väldigt häftigt att visa det för barnen när dom blivit äldre, eller det går an att visa William nu men han kommer inte förstå tror jag för han har inte varit där.
Till och med jag som inte ens tycker om fotboll tycker det är väldigt sorgligt att det rivs för att byggas bostäder..
Men dom som varit och sett Friends Arena säger att det är mäktigt så jag antar att det säkert blir bra där.
Synd bara att sista matchen blev en förlust men det kanske var en bra match ändå så att det inte gör något, kollade själv inte på matchen på TVn för Viola var vaken och William nattade jag precis innan nio.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0