Förbereder oss för Pengarna på bordet

Nu är det snart dags för pengarna på vordet och denna gång ska vi spela ned på nätet från start.
Ska bli riktigt kul att se om vi kan någonting eller om vi är helt borta.
William somnade under tiden jag läste bok så jag får väl läsa slutet på Bamse imorgonbitti.
Viola har vi precis lagt och eftersom det är så tyst är hon nog väldigt trött och borde somna fort hon med.
William var ledig från dagis idag då jag tyckte han var så hostig och förkyld imorse.
Så han och Kim har umgåtts själva hela dagen och det var behövligt för dom och för förkylningen.
Jag och Viola har umgåtts med Kajsa idag, vi åkte till Åkersberga en sväng och hälsade på hennes mamma en snabbis för att hämta en sak och åt lunch.
Efteråt åkte vi tillbaka till Solna och umgicks en stund innan vi var tvungna att åka hemåt för att slippa de värsta köerna.
När vi kom hem såg jag att Kim städat i vardagsrummet och sorterat bort Violas för små kläder i en kartong.
Hade förberett middagen och sånt blir man verkligen glad och kär av!
Nej nu har programmet börjat, uppdaterar senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0