Eftermiddagsmys hos svärfamiljen

Igår efter bion åkte vi tillbaka till Kims familj och hängde där, dom åkte till Farsta medan vi åkte till Sickla för Gert skulle byta sina nya handskar.
Efter en stund när dom hade kommit så fikade vi och det blev glass, te och pepparkakor - oh jag längtar så tills december! Massor med pepparkakor, lussebullar, glödd & knäck och allt annat julgodis.
Vi stannade tills tre tiden ungefär då vi åkte därifrån för att jag blev lite butter på Kim för att jag tyckte han samarbetade dåligt när jag försökte komma på en lösning om hur vi skulle göra till kvällen.
Men det löste sig ganska snabbt och han bad om ursäkt senare.
Funderar lite på om vi skulle ringa dom nu och fråga om dom vill fika och se på solsidan med oss och möjligtvis skruva upp barbordet nu ikväll men vi får se hur de blir.
Får passa på att ses mycket nu innan Kim börjar jobba och vi inte kan vara lite spontana och flexibla under vardagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0