Efter tio med Malou <3

Mitt nya favoritprogram är helt klart Efter tio med Malou ,de är nästan varje dag någon riktigt bra som tas upp!
Förra veckan var det snack om ekonomi och väldigt mycket om boräntor och lån, tidigare i veckan var det något om att inte stressa ihjäl som småbarnsförälder och imorse om Hanna Widerstedt och hennes karaktär Louis Volgorette.
Detta är absolut inget ämne som jag känner mig hemma inom och har inte följt hennes blogg så jag vet inte alltför mycket om henne och det liv hon levt i ett år.
Väldigt intressant sändning faktiskt och jag tycker det ska bli intressant att se hur hon kommer vara om några månader eller om ett år, om hon har blivit den hon var innan allt detta eller om hon fortfarande kommer prata och tänka så som hon gjort detta halvår.
Hon berättade imorse att hon kan komma på sig själv att tänka sådär knäppt och nedvärderande ibland men att hon tror att det kommer ta lång tid att bli sig själv igen & radera karaktären helt ur hjärnan.
Jag hoppas verkligen att hon varit en karaktär för så vidrig som hon varit är skrämmande, nu har jag nog aldrig läst hennes blogg utan bara skummat igenom den fort och kollat hur hon ser ut i stort sett.
Kan ju inte vara helt avskärmad från samhället och i Big Brother fick jag se mer av henne men hon var absolut ingen människa som föll mig i smaken.
Jag tycker samtidigt det är beundransvärt att någon ens velat göra en sådan grej som hon gjort nu.
Vissa anser att hon flyr och att hon är som hennes karaktär på riktigt och hittar på allt för att slippa ta mer skit medan vissa känt på sig att hon varit fejk och att ingen kan vara så som hon har varit.
Vissa anser att hon är psykiskt sjuk och borde söka hjälp, ja alla tycker väldigt olika helt enkelt.
Själv tycker jag nog att det verkar väldigt trovärdigt för jag läste just inlägget om när hon tog livet av denna Louis Volgorette.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0