Bli färdig med Williams rum

Imorse fick jag fnatt över att de känns som att Williams rum aldrig blir riktigt färdigt så då började jag funderade över hur vi ska lösa det med förvaring alla leksaker så jag tryckte upp blocket i telefonen.
Då råkade jag hitta två perfekta barn klädhängare som jag ska mejla och kolla om de finns kvar.
Den ena är en "stolpe" med fot och lillamy motiv högst upp som ska stå i hallen så att han och folk i hans längd kan hänga av sig sina kläder på den och sedan en giraff till hans rum som sätts fast på väggen.
På den ska han hänga av sig sina kläder när han byter om eller ska gå och lägga sig så att vi slipper ha dom slängde över hela lägenheten och framförallt på hans stol i en hög och sedan hamnar det säkert men sakta under sängen.
Ska även införskaffa små skruvar med huvud formade som små hål som ska tryckas in i "ramen" på hans Blixten tavla och sedan böjas och hängas upp på spikar så känns risken att tavlan ramlar ned mindre än om man skulle ha en vanlig upphängning.
Ska även sätta fast upphängningen på ramen till hans kollage och sätta upp den nu i veckan, det går ju snabbt.
Sedan ska garderoben gås igenom igen för att kolla om han behöver mer förvaring för hans kläder eller icke.
När vi har ordnat dessa saker så lovar jag er ett foto på hur det blev.
 
Till kalaset ska hans rum vara färdigt och i strålande skick!
 
Började även fundera på vad för typ av våningssäng som skulle passa imorse men sedan slog tanken oss att hur länge sover barn i spjälsäng egentligen, kommer dom ens hinna dela rum innan vi förhoppningsvis kan flytta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0