Är detta svaret?

Jag tror att jag kommit på svaret till varför Viola är så jobbig som hon är på kvällarna och nätterna just nu och det är någonting vi väntat länge på men slutat kolla efter senaste tiden.
Tänder, jajamensan en liten tand håller på att spricka upp såg jag nu under kvällen!
Vår lilla älskling kommer snart ha små gaddar i munnen och kunna äta enklare.
Jag hoppas att detta är anledningen till att vi haft det så jobbigt med gnälliga nätter, sena nattningar och upp & ned vända dagar för det ger mig hopp om att det kommer bli bättre om ett tag och ger mig ork att stå ut med dålig sömn ett tag framöver.
Helt ärligt började jag tro att hon inte skulle få tänder förens efter 1år precis som mig men hon fick tidigare verkar det som och William blev så ivrig och ville se fast det syns knappt men om några dagar eller nästa vecka kommer han säkert kunna se.
Imorgon måste jag visa Kim så att han får se för jag ringde och berättade innan matchen började så han kan njuta extra mycket av sömnen inatt.
Idag somnade hon i alla fall en timme tidigare än igår men fortfarande på tok för sent, tjugo i elva var de tyst.
 
När fick era barn tänder och hur var dom då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0