Tog mig i kragen och gjorde ett ryck

Vi har städat i stort sett hela morgonen för nu fick jag nog!
Ville inte göra det senare och inte imorgon heller så fick bli nu och gu så skönt det är att ha fått det gjort.
Jag har bäddat om vår säng, bäddat om Williams säng, lagt allt smutsigt i tvätten, sorterat alla rena kläder & så har William dammsugit medan jag duschade.
Nu när vi kommer hem behöver vi bara lägga in kläderna i våra garderober samt i kartongen med för små kläder, diska det lilla som finns, förbereda middagen och skura golven.
Sedan är det dags att stoppa in viktiga papper i våra pärmar och ta ned ljudsystems kartongen i källaren.
Ska även försöka tvätta i tvättstugan imorgon så att vardagsrumsmattan blir ren.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0