Tidsoptimist ?

Eftersom Ikea öppnar tio så orkade jag inte stressa till Kims jobb för att hämta bilen.
För jag kollade appen igår kväll för att se om det jag vill ha fanns men jag hittade det inte.
Dessutom är det inte rimligt att hinna till Ikea när jag ska vara i liljeholmen klockan elva.
Så vi avvaktar och ser hur lång tid det tar där och går det jätte fort blir det nog Skansen om William inte ändrar sig.
Annars hämtar jag nog bilen och kör till Ikea fast nu i skrivande stund kom jag på att jag glömde bankomatkortet hemma.. Suck.
Jag måste hur som helst kolla efter en sak till ikväll i liljeholmen och gå på systemet för första gången men systemet fixar jag i eftermiddag.
Det blir nog bra oavsett hur mycket jag hinner med idag, har ju ändå helgen på mig att fixa med blommorna.
Vi köpte fyra jordgubbsplantor igår så nu hoppas vi på att det blir någonting!
Jag känner just nu att jag önskar att vi hade en syskonvagn..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0