Tänker för mycket

Jag känner att jag har lite för mycket i huvudet just nu för jag är då himla glömsk.
Inte ens när jag har en stund för mig själv eller barnen sover så tar jag det så lugnt som jag borde.
Utan då funderar jag på allt möjligt som jag antingen måste göra eller borde göra.
Därför är det så skönt att jag har yogan då jag verkligen kopplar bort allt annat.
Som idag då jag åkte in till stan och Viola sov i två - två och en halv timmar, då satt jag och tänkte på hur jag vill ha håret, om jag verkligen vill ha klänningen som jag köpt, skor till klänningen, vernissagen & knytiset på dagis på fredag och på det här med jobb.
Istället för att bara njuta av lugnet.
Man blir så otroligt trött av att tänka på tusen saker samtidigt och huvudvärk får man också.
Jag MÅSTE köpa mig en almanacka så att allt finns nedskrivet om telefonen går sönder eller bara inte fungerar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0