Tack för den!

Nu är jag vaken tack vare Kim som har förstört min sömn..
Jag erbjöd mig att hämta honom och frågade säger tio gånger ungefär tid när han skulle vara hemma.
Men fick ingen exakt tid och det resulterade i att när Kim väl var utanför så vaknade jag aldrig när han väntade.
Så han tog taxi hem till sina föräldrar och är väl där nu ungefär.
Inte alls glad över det och kommer absolut inte säga ja till fler utekvällar på länge!
Dels hade han kunnat försöka väcka W som då hade väckt mig eller gått runt huset och kastat grus på fönstret.
Nu kommer jag vara själv under morgonen och William kommer bli panik ledsen över att han inte är hemma.
Han tjatade ändå hela kvällen efter Kim och grät nästan flera gånger.
Jag har dessutom försökt vara vaken så länge som möjligt för att få ett svar om tid innan jag somnade.
Plus att jag vaknade flera gånger innan han kom för att kolla klockan och Kim vet hur djupt jag sover när jag verkligen somnat..
Nu när jag dessutom vaknat till så kommer jag ha svårt att somna om plus att bag måste hämta honom idag.
Vi ska/skulle åka/åkt till Kajsa innan lunch men får se hur det blir..
Kan tillägga att anledningen till att jag skulle låsa upp var för att jag inte gillade tanken på en påverkad Kim & nycklar.
Ni tycker säkert att jag är larvig nu och det är jag nog men det struntar jag i så god natt/morgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0