Stackars tösa!

Nu vet vi varför hon är så himla gnällig och skrikig, hon har ont i magen.
Tog tempen för att kolla reta tarmarna lite och kolla om hon behövde bajsa och hade ont i magen för hon har inte bajsat på två dagar.
Stackarn tog i för kung och fosterland och det var helt annan konsistens på det.
Hon började gråta efter en stund och det kan jag förstå, lillan är nog smått förstoppad.
Någon som vet vad som kan hjälpa mot det?
Jag helammar och har inte börjat med smakportioner än.


Postat av: Alexandra

Semper magdroppar o miniform droppar är de ändå jag kan komma på förutom reta med tempen. Ring bvc imon o fråga är nog de bästa.

2012-05-15 @ 01:20:04
Postat av: Frida

Magmassage, lägg henne på rygg på dina ben/knän och böj upp benen på henne mot hennes mage.. hjälpte på min son då han var mindre och lite förstoppad..

2012-05-15 @ 09:19:08
URL: http://stardazzel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0