Så himla nära!!

Nu är vi inne igen och lagar risgrynsgröt och äter varsin skorpa.
Vi har varit ute och övat på att cykla och jag måste säga att William är så otroligt duktigt!
Han har cyklat helt själv några gånger fast väldigt korta stunder då men ändå, jag är så himla stolt!
William är också otroligt stolt över sig själv!
Jag höll i cykeln nästan hela tiden men ibland släppte jag och då cyklade han tills han kom på att han cyklade, då stannade han.
Jag tycker inte om stödhjul så det har inte vi på hans cykel som för övrigt mamma har hittat.
Jag ska göra i ordning hans cykel så att den blir fin så fort jag har skaffat alla saker som behövs.
Ska ta bort all rost och måla/lacka om den i rött med silver detaljer.
Eftersom jag är själv med barnen så finns det inga foton från idag men nästa gång kommer Kim få foto och filma skulle jag tro.
Jag tror att han kommer cykla helt skälv om bara någon dag om det fortsätter att gå så bra som det gjorde nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0